Isnin, 27 Februari 2017

Freeletics Coach - Reset


Disebabkan urusan pindah rumah, aku dah lama tak buat Freeletics. Ha..ha.. alasan jer tu. Padahal boleh saja ambil masa setengah jam. Jadi minggu lepas aku mula balik. Kebetulan pada awal tahun ini Freeletics buat 30% discount untuk coach. Yang best sekarang ni kalau bayar untuk coach, akan dapat coaching untuk Bodyweight, Gym dan Running terus. Jadi boleh cuba 3 apps ni sekali gus.

Tetapi rupa-rupanya promosi 30% tu habis pada 14hb Februari. Melepas aku. jadi dengan harapan yang tinggi aku tulis pada Freeletics Germany dan minta discount coupon 30% sebab nak subcribe setahun. Tapi sedihnya diorang tak dapat beri discount 30%, aku dapat 15% jer... jadilah....

Jadi bermula Jumaat lepas (24/2), aku mula buat Freeletics Coach semula. Disebabkan dah lama tak bersenam ni, aku pilih untuk reset semula, bermula dari awal. Jadi untuk Jumaat lepas, hanya warming up sahaja. Tapi aku tambah dengan berlari anak dalam 3km (semput datang balik).

Test saja
Ok kut masa ini untuk orang yang 3 bulan berhibernasi. 

Senarai Workout

Tiada ulasan:

Catat Ulasan